joi, 10 aprilie 2014

Ploaia


Iubitule, lasă-mă să-ţi cad necontenit la fereastră,
Să mă plângă norii grei peste lumea ta zile în şir,
Să mă preling pe sticlă şi să mă adun în glastră,
Să cresc într-o delicată floare şi să te admir.

Lasă-mă să cobor din cer precum Luceafărul,
Să strălucesc şi să fiu misterioasă deopotrivă,
Să cad la fereastra ta şi să opresc o clipă timpul,
Să mă iei de mână şi să plutim pe cer în derivă.

Lasă-mă să mă lupt cu morile de vânt şi cu ţărâna,
Să scriu cu foc pe ziduri tot ce simt pentru tine,
Să amestec amintiri cu vise şi să le fac totuna,
Să te apăr de frig şi să te îmbrac cu sărutări fine.

Iubitule, lasă-mă să îţi spăl cu grijă umerii goi,
Să te sărut cu răcoare şi să îţi ating inima,
Să şterg toate tristeţile de pe obrajii tăi moi,
Să îţi pictez gândurile şi să îţi colorez lumea.

Lasă-mă să-ţi curg pe fiecare linie a trupului,
Să simt cum arzi de dorinţă şi tremuri de frică,
Să aud cum pulsezi la fiecare frântură a gândului,
Să văd cum mă adori şi să te veghez ca o zeiţă antică.

Lasă-mă să plâng nopţi şi zile la rând de bucurie,
Să nu cred că poţi exista şi să nu îţi găsesc privirea,
Să înec pământul în lipsa ta şi să te aştept în reverie,
Să ascult vântul căutându-te şi să îmi spună povestea ta.

Iubitule, lasă-mă să te iubesc în toate aceste feluri,
Să te aştept o mie de ani închisă şi doar tu să ai cheia,
Să te caut în zbor peste mări, munţi, câmpii şi dealuri,
Să dansez cu tine desculţă şi să fiu mereu iubita ta, ploaia.

9 comentarii:

  1. un dar muzical ce a mers foarte bine cu ...ploaia :)

    http://youtu.be/UAaRUmdlGL8

    p.s. am prins ideea :)...acum aștept doar ploaia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ”Lasă-mă să-ţi curg pe fiecare linie a trupului” - e de-ajuns să-mi imaginez acest unic moment și versurile tale prind deodată viață. Ai creat un mediu favorabil cititorilor visători oferind bucăți din romantismul tău.

    Mi-a plăcut enorm!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca de aceea imi place atat de mult cand ploua. Ascultam ruga ei. Dar se pare ca tu ai inteles-o si ai pus-o in versuri. Esti sigur ca nu era macar un strop ratacit care se ruga si de mine? Un strop mic, mic de tot? Versurile mi-au mers la suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca a fost un strop, mai mic sau mai mare. Nu as avea de unde sa stiu. Imi pare bine ca am reusit sa va transmit atatea emotii, multumesc pentru vizita! :)

      Ștergere
  4. Poezia e în fiecare din noi, dar nu toţi reuşim să îi dăm glas aşa de frumos cum o faci tu. E prea frumos la tine-n suflet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei... sunt altii care fac asta si mai frumos. Dar multumesc pentru complimente! :)

      Ștergere